Kondicionerët automatikë shërbejnë mirë në ditët e nxehta të verës për ta bërë makinën më të këndshme duke ftohur ajrin dhe duke hequr lagështinë e tepërt në veturë.

Si të diagnostikoni një sistem kondicionimi të paoperueshëm më shpejt dhe më të lehtë

 

Të gjitha në të gjithë Amerikën e Veriut, një ndryshim klimatik ndodh çdo vit. Temperaturat më të ftohta të pranverës i japin mundësi për të motit të ngrohtë. Në disa zona kjo zgjat dy muaj, dhe në të tjera ajo mund të zgjasë gjashtë muaj ose më gjatë. Është quajtur verë.

Me verë vjen nxehtësia. Nxehtësia mund ta bëjë makinën tuaj të padurueshme për të përzënë, prandaj edhe kondicionimi i ajrit u prezantua nga Packard në vitin 1939. Duke filluar nga makinat luksoze dhe tani duke u zgjeruar në pothuajse çdo automjet të prodhuar, ajri i kondicionuar ka ngrënë shoferët dhe udhëtarët për dekada të tëra.
Çfarë bën ajri i kondicionuar?

Kondicioneri ka dy qëllime kryesore:

Ftohjen e ajrit që hyjnë në ndarjen e pasagjerëve
Heq lagështi nga ajri kështu që ndihet më i rehatshëm brenda automjetit.

Në shumicën e rasteve, kondicionimi i ajrit automatikisht bëhet kur vendoset skena e shkrirjes. Ai tërheq lagështinë nga xhamia për të përmirësuar dukshmërinë tuaj. Shpesh ajri i ftohtë nuk kërkohet kur të zgjidhet vendosja e shkrirjes, prandaj është e rëndësishme të dihet se klimatizimi funksionon edhe kur zgjidhet nxehtësia në kontrollin e ngrohësit.
Si funksionon kondicionimi i ajrit?

Sistemet e kondicionimit të ajrit funksionojnë në të njëjtën mënyrë nga prodhuesi në prodhues. Të gjitha bërësit kanë disa komponente të zakonshme:

kompresor
kondensator
Valvula e zgjerimit ose tubi i ajrit
Marrësi, tharësi apo akumulatori
aparat avullimi

    konidcioner

Sistemi i kondicionimit të ajrit është nën presion nga një gaz i njohur si lëndë freskuese. Çdo automjet specifikon se sa ftohës është përdorur për të mbushur sistemin, dhe zakonisht është tre ose katër paund më së shumti në automjetet e pasagjerëve.

Kompresori bën pikërisht këtë: ngjesh frigoriferin nga një gjendje e gaztë në një lëng. lëngu rrjedh përmes një linje ftohjeje. Për shkak se është nën presion të lartë, kjo quhet e lartë.

Procedura tjetër ndodh në kondensator. Ftohës rrjedh nëpër një rrjet të ngjashëm me një radiator. Ajri kalon përmes kondensatorit dhe largon nxehtësinë nga ftohësi.

Ftohësi pastaj lëviz në afërsi të valvulës së zgjerimit ose tubit të ajrit. Një valvul ose kufizim në tub ul presionin në linjë dhe ftohësi kthehet në gjendje të gaztë.

Tjetra, ftohësi hyn në tharësin e marrësit ose akumulatorin. Këtu, një desiccant në tharëse marrës heq lagështi që është kryer në me ftohje në formë të gazit.

Pas tharëses së marrësit, ftohësi më i freskët, i tharë, kalon në aparat avullues, ende në formën e tij të gaztë. Avullimi është pjesa e vetme e sistemit të kondicionimit të ajrit që është në të vërtetë në ndarjen e pasagjerëve. Ajri hidhet nëpër thelbin e avullimit, dhe nxehtësia hiqet nga ajri dhe futet në ftohje, duke lënë ajrin më të freskët që del jashtë evaporatorit.

Frymëmarrja përsëri kalon nëpër kompresor. Procesi vazhdon në mënyrë të përsëritur.

Nëse keni ndonjë problem me sistemin e kondicionimit të makinës suaj, Pyetni një mekanik dhe YourMechanic do të ishte i lumtur t’ju ndihmonte.