Per nje eksperience me te mire ndryshoni browser-in tuaj ne Chrome, Firefox apo Internet Explorer

Blog & Kuriozitete

Bateria e re e makinës elektrike GM kryeson mbi Tesla

Bateria e re e makinës elektrike GM kryeson mbi Tesla

Në një sfidë të madhe për udhëheqësin e automjeteve elektrike Tesla, General Motors njoftoi se ka krijuar një bateri të re të automjeteve elektrike që ofron deri në 400 milje varg dhe do të jetë më e lirë për tu prodhuar sesa bateritë e sotme.
Qelizat e reja të baterisë do të mbajnë energji të mjaftueshme për të fuqizuar potencialisht një makinë për 400 milje ose më shumë me një ngarkesë të vetme, njoftoi kompania të mërkurën. Kjo është pak më shumë varg makinës sesa ofron çdo makinë Tesla. Tesla pretendon një gamë prej 390 milje për versionin e fundit të sedanit të saj Model S Long Range.
Qelizat e reja të baterive të GM do të përdoren në disa prej modeleve të reja plotësisht elektrike, duke përfshirë një makinë elektrike të vetëshoqëruar të zbuluar së fundmi, Origjinën e Lundrimit, dhe një SUV luksoze të ardhshme Cadillac. GM gjithashtu shpreson të licencojë teknologjinë e saj të baterive ndaj kompanive të tjera.

Njoftimi ishte pjesë e një prezantimi më të gjerë mbi planet agresive të kompanisë për automjete elektrike.
“GM po ndërton drejt një të ardhme gjithëpërfshirëse sepse besojmë se ndryshimi i klimës është real,” tha CEO i GM-së Mary Barra gjatë një prezantimi për mediat dhe investitorët.
Ajo tha se kompania do të investonte më shumë se 3 miliardë dollarë në vit në hulumtimin dhe zhvillimin e automjeteve elektrike ndërmjet viteve 2020 dhe 2025.
“Ne duam t’i vendosim të gjithë në një EV dhe kemi atë që duhet për ta bërë atë”, tha Barra.

Bateri më të lira dhe më fleksibël


Qelizat e reja të baterisë, të cilat GM e quajti Ultium, janë qese të butë dhe të sheshtë. (Bateritë e automjeteve elektrike mund të kenë forma të ndryshme. Qelizat e baterisë Tesla, për shembull, janë cilindra të fortë.) Zakonisht, këto lloj qelizash qilimash duhet të rreshtohen në rreshta horizontale me thasë që qëndrojnë në skaj si librat në raft librash. Qelizat Ultium mund të përdoren në atë mënyrë ose ato mund të grumbullohen vertikalisht me thasë që vendosen në anët e tyre. Kjo u jep më shumë fleksibilitet projektuesve të makinave sepse lejon që pakoja e baterisë, e cila është e përbërë nga shumë prej këtyre qelizave, të ketë një larmi më të madhe formash.
Qeliza e baterisë Ultium përdor një sasi minimale të kobaltit, një përbërës i shtrenjtë për bateritë e automjeteve elektrike, dhe ky faktor, i kombinuar me përmirësime të vazhdueshme të prodhimit, do të ulë çmimet, tha kompania.
GM premtoi se qelizat e reja të baterisë shpejt do të zbresin në çmim nën 100 dollarë për kilovat orë. Bateritë përbëjnë një pjesë shumë të madhe të kostos së një automjeti elektrik dhe 100 dollarë për kilovat orë shpesh citohen nga analistët e industrisë si pragu që do t’i lejojë makinat elektrike të bëhen me të vërtetë kosto konkurruese me automjetet tradicionale të përdorura nga benzina.